fredag 2 september 2016

Hur funkar våra Kombucha startpack?

Vi får så många roligt kontakter med de som använder våra kombucha startpack!
Tack alla! 💗
Jag klipper in några nya härliga kommentarer här nedan, och vill ni läsa mer om vad våra kunder tycker så kan ni hoppa över till den här sidan för Feedback!

Så här skriver Tadeas: 
Tack så mycket för din grundliga beskrivning!
Just nu gör jag min tredje bryggning och de tidigare har varit fantastiska - ganska sura men jag gillar det :) Nästa gång ska jag kanske prova att göra en andra bryggning för att lägga till smaksättning (och få bubblig kombucha).
Tack så mycket för startpaketet och för all information!

Och Johan tycker:
Hej och tack för din uppföljning!
Paketet kom idag och nu står två glasburkar på "bryggning". 
Er beskrivning var lätt att följa! 😃

Susanna skriver:
Det fungerar jättebra med svamparna och vi njuter av drycken! 

Lenas brev :
Först vill jag tacka för jättefina "kombuchasvampar" och för den otroligt vänliga och snabba service jag fick vid min beställning.  De var mycket fint paketerade och såg jättefina ut. 
Hade tänkt börja provsmaka idag! :-)

Och slutligen har vi fått ett så fint brev från Masumi & Emanuel som har Café St.Clair i Alvesta:  
Här  kommer ett foto på våran drickfärdiga sprudlande kombucha smaksatt med trädgårdens äpple!!!! 
Jättegott !

---------------------------------------------
Vi har Startpack TILL SALULevereras på 1-2 dagar till hela Sverige. Start-packen innehåller kraftfull startvätska (som är det viktigaste) och ytkultur ("svamp") samt enkel & noggrann beskrivning.

OBS! Vi rekommenderar alltid ett Dubbelt Start-Paket med två ytkulturer och mer än dubbelt så mycket startvätska, för den allra bästa och snabbaste starten på sin egen kombucha-bryggning. 

Gå till vår webshop för att beställa ett Kombucha Startpack!


Också OBS! Vi har en köldgräns på -10C från avsändning till mottagande. Under vinter-säsong (november-mars) är det alltså bra om du kan hämta in ditt startpack snart efter det levererats om du har fristående brevlåda.. Hör av dig till oss dom du behöver leverans under specifika tider eller hellre hämtar ut ditt paket från ett ombud, så att det får ligga varmt under tiden.